Правила участі в Промозаходах «Mypoints»

  • Терміни та визначення

    Промозахід - маркетинговий захід, який проводиться Замовником з метою формування і підтримки попиту на товари Замовника, стимулювання і збільшення збуту вказаних товарів, що передбачає виконання Учасниками Промозаходу завдань Замовника й отримання такими учасниками балів за їх належне виконання з можливою подальшої конвертації таких балів у відповідні заохочення.
    Учасники Промозаходу – невизначене коло осіб (що ідентифікуються Системою за номером телефону), які взаємодіють з Замовником шляхом участі в Промозаході. Для того, щоб стати Учасником Промозаходу особа переходить за посиланням на viber-бот MyPoints (надалі за текстом – «Viber-бот»), в якому реєструється за допомогою власного номеру мобільного телефону.Учасниками Промозаходу є фізичні особи, що мають повну цивільну дієздатність, та належним чином виконали умови участі в Промозаході, що передбачені цими Правилами.
    Бали – певне вираження кількості віртуальних одиниць обліку і розрахунку за якими відбувається визначення вартості товарів та послуг, що надаються учаснику за участь в промозаході в межах 25% (двадцяти п'яти відсотків) від мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць на одного Учасника), встановленої на 1 січня звітного податкового року, які можна використати на поповнення рахунку мобільного телефону чи подарункові сертифікати доступних торгових мереж.
    Viber бот Mypoints — бот у мобільному додатку Viber, з відповідним функціоналом розробленим для проведення Промозаходу.

  • 1. Загальні положення

    1.1. Правила визначають порядок та умови участі в Промозаходах «Mypoints» (далі - Промозахід), яку організовує Виконавець спільно із Замовниками.
    1.2. Правила є офіційною письмовою публічною офертою, адресованою фізичним особам, які досягли повнолітнього віку (далі - Учасники, а в однині - Учасник), які визначають умови приєднання фізичних осіб до Промозаходу.

    1.3. Редакція Правил завжди розміщена на сайті mypoints.com.ua

    1.4. До приєднання участі у Промозаході Учасник зобов'язується ознайомитися з повним текстом Правил.

  • 2. Участь в Програмі

    2.1. Участь в Промозаході є добровільною і безкоштовною. Для участі в Промозаході Учасникові потрібно зареєструватись в Viber боті Mypoints. Посилання на Viber бот розміщене на сайті mypoints.com.ua
    2.1.1. Приймаючи участь в Промозаході кожен учасник тим самим повинен засвідчити факт повного та належного ознайомлення з умовами проведення Промозаходу і зобов'язується їх дотримуватися.
    2.2. Для участі в Промозаході особа реєструється за посиланням www.mypoints.com.ua
    2.2.1. Реєструючись в Промозаході кожен учасник тим самим:
    - добровільно надає Виконавцю повну згоду на обробку його персональних даних, а саме номера телефону;
    - підтверджує, що його повідомлено, що обробка персональних даних здійснюється з метою реалізації умов цього Промозаходу;
    - підтверджує, що його повідомлено про свої права згідно Закону України «Про захист персональних даних».
    2.3. Протягом строку Промозаходу учасник купує продукцію визначену Замовником і зберігає копію відповідного касового/товарного фіскального чеку.
    2.4. Надсилає у Viber-боті MyPoints фото касового/товарного фіскального чеку, що підтверджує купівлю продукції, що бере участь у Промозаході протягом строку Промозаходу.
    2.5. Вимоги до касового/товарного фіскального чеку:
    o Всі фото повинні бути чіткі та читабельні.
    o Фіскальний касовий чек повинен містити інформацію, що передбачена чинним законодавством України.
    o Касовий фіскальний чек повинен містити дату продажу, № чеку, назву та реквізити продавця, адресу місця продажу, назву придбаного товару та його вартість.
    o Для участі в Промозаході в касовому/товарному фіскальному чеку повинно бути придбано товари, що беруть участь у Промозаході.
    o Один унікальний касовий/товарний чек можна зареєструвати для участі у Промозаході лише один раз.
    o Кількість зареєстрованих унікальних касових/товарних фіскальних чеків в день, де буде указаний товар, що бере участь у заходах, необмежена для одного учасника.
    o Дата чеку повинна бути в межах строку Промозаходу.
    2.6. Виконавець здійснює перерахування винагороди учасникові Промозаходу шляхом поповнення балами MyPoints особистого кабінету учасника Промозаходу у Viber-боті.
    Строк дії нарахованих балів (строк протягом якого учасник може використати їх способом, вказаним у цих Правилах) - 365 днів з моменту нарахування в особистому кабінеті учасника.
    2.6.1. Виконавець нараховує Бали після позитивного результату перевірки факту видачі чеку, відповідності чеку Правилам Промозаходу та умовам Акції, відсутності ознак зловживання цими Правилами і умовами Акції. Способи зазначеної перевірки визначаються Виконавцем на свій розсуд і на підставі наявних у його розпорядженні даних.
    2.6.2. Виконавець забезпечує можливість учасника конвертувати всі зібрані Бали на поповнення мобільного рахунку будь-якого мобільного оператора, віртуальні сертифікати Сільпо, Фора, Watsons чи інших доступних торгових мереж протягом всього терміну акції з дати надсилання відповідного касового/товарного чеку.

  • 3. Права, обов’язки та гарантії Учасника та Організатора

    3.1. Участь в Промозаході є безкоштовною. Учасник самостійно (за рахунок власних коштів) оплачує доступ в мережу інтернет, покупки та несе інші витрати, необхідні для участі в Промозаході, що не впливає на безоплатність Промозаходу та участі в ньому.
    3.2. У разі виникнення будь-яких претензій або проблем, що стосуються нарахування Балів, Учасник має можливість звернутися до Виконавця з допомогою форми зворотного зв'язку в розділі «Допомога» у Viber боті Mypoints. Виконавець розглядає претензії або повідомлення про виниклі проблеми в строк не пізніше 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту надходження відповідного повідомлення Учасника.
    3.3. Учасник гарантує, що він є дієздатним, досяг 18-ти річного віку і зобов’язується:
    - не надавати Виконавцю інформацію про придбання та оплати покупки, яка є неправдивою, неточною, сфабрикованої, некоректною, підробленою або недостовірною по будь-яким іншим причинам;
    - не зловживати правилами Промозаходу та умовами Акцій.
    3.4. Виконавець не здійснює продаж або доставку товарів, виконання робіт, надання послуг, що беруть участь в акціях. Всі операції, пов'язані з купівлею, Учасник здійснює самостійно в торгових точках. Виконавець не бере участі в процесі придбання та оплати Учасником покупки і не несе відповідальності за цей процес.
    3.5. Виконавець не надає Учаснику гарантії на придбаний у рамках Промозаходу та конкретних Акцій товар (роботи, послуги) і не встановлює гарантійних термінів (термінів придатності). Гарантії надаються, а гарантійні терміни (терміни придатності) встановлюються, виробником товарів або постачальником відповідних послуг, робіт.

  • 4. Відповідальність

    4.1. Замовник та Виконавець не несуть відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань, що передбачені в даних Правилах, у випадку настання форс-мажорних обставин, таких як стихійні лиха, пожежа, повінь, військові дії будь-якого характеру, блокади, суттєві зміни в законодавстві, що діє на території проведення Промозаходу, інші непідвладні контролю з боку Замовника Промозаходу обставин, які перешкоджають виконанню умов Промозаходу Замовником та/або Виконавцем.
    4.2. У разі виникнення ситуації, яка допускає неоднозначне трактування цих Правил, наявність питань, що не врегульовані цими Правилами, остаточне рішення приймає Замовник. Рішення Замовника остаточне й оскарженню не підлягає.
    4.3. Замовник та/або Виконавець Промозаходу, не несе обов’язку відшкодування будь-яких витрат учасника, в тому числі транспортних, телефонних, які понесені учасником під час участі в Промозаході.
    Замовник та/або Виконавець Промозаходу не вступає в будь-які суперечки стосовно визначення будь-яких осіб учасниками Промозаходу і прав на отримання акційних винагород. Замовник промозаходу не бере на себе відповідальність за визначення прав сторін у будь-яких суперечках.

  • 5. Персональні дані

    5.1. На виконання умов Закону України «Про захист персональних даних» (далі – «Закон») учасникам Промозаходу повідомляється:
    5.2. Володільцем персональних даних учасників промозаходу є Виконавець.
    Персональні дані учасників промозаходу можуть передаватися Замовнику Виконавцем та обробляються останнім з метою забезпечення їх участі в цьому Промозаході (мета обробки).

    5.3. З метою обробки персональних даних, яка вказана в п. 5.2. цих Правил, Виконавець може обробляти номери телефону та Viber.
    5.4. З персональними даними, згідно з метою, визначеною в п. 4.2. цих Правил, будуть вчинятися такі дії: збирання, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних.
    5.5. Учасники Промозаходу можуть відкликати згоду на обробку своїх персональних даних, надіславши Виконавцю письмовий запит у Viber-ботв, але при цьому вони втратять право на участь в цьому промозаході.
    5.6 Учасники Промозаходу мають усі права, передбачені ЗУ «Про захист персональних даних».
    Номери телефонів учасників Промозаходу, у діях яких було виявлено ознаки зловживань чи шахрайства (генерація чи підбір кодів, підробка касових/товарних чеків та/або їх зображень, використання будь-яких прийомів або програмного забезпечення, які поставлять такого Учасника Промозаходу у більш вигідні умови у порівнянні з іншими Учасниками) не допускаються до подальшої участі в Промозаході. У цьому випадку Виконавець залишає за собою право на блокування телефонних номерів. Рішення про недопущення до подальшої участі в Промозаході учасників Промозаходу Виконавець приймає самостійно і таке рішення оскарженню не підлягає. Учасники Промозаходу, які були недопущені до подальшої участі в Промозаході незалежно від моменту недопущення їх до такої участі в Промозаході, втрачають право на одержання будь-яких винагород Промозаходу, не одержаних на момент недопущення учасника Промозаходу до подальшої участі в Промозаході, і при цьому не мають права на одержання жодних компенсацій від Замовника/Виконавця.

  • 6. Інші умови

    6.1. Порушення учасником умов участі у Промозаході, дотримання їх у неповному обсязі або відмова учасника від виконання умов Промозаходу автоматично позбавляє його права на отримання винагороди. При цьому такий учасник не має права на одержання від Замовника та/або Виконавця Промозаходу будь-якої компенсації.
    6.2. Для організації та проведення промозаходу, а також для здійснення контролю за перебігом промозаходу Замовник має право залучати будь-яких третіх осіб.
    6.3. Приймаючи умови участі в Промозаході, учасник підтверджує, що він прочитав і зрозумів всі умови правил і приймає всі умови і положення зазначених правил.
    6.4. У випадку, якщо учасник не згоден з умовами та положеннями даних правил, він повинен відмовитись від участі у Промозаході.
    Приймаючи участь у Промозаході, учасник беззаперечно погоджується з усіма умовами та положеннями щодо проведення Промозаходу.
    6.5. Ці Правила затверджені Замовником і діють протягом строку проведення Промозаходу.